起きてくれ、SUNSHINE

起きてーーーー!!!!!

Skyway Avenue - We The Kings (歌詞和訳)

Skyway Avenue

スカイウェイ・アベニュー

www.youtube.com

She said lets change our luck
彼女は「縁起直ししよう」と言った
This night is all we got
この夜は僕らの全てだ
Drive fast until we crash this dead-end life
行き止まりの人生に衝突するまでスッ飛ばそう!
Sweet dreams that won't come true, I'd leave it all for you
君のために諦めるさ、叶うことのない素敵な夢を
Brick walls are closing in
煉瓦の壁が閉ざさっていく
Let's make a run tonight
さあ、今夜駆け出そうよ

Blinded by the lights

光に目を眩まされるけど
Hold you through forever, won't let you go
君を抱いて決して離さないよ

'Cause if you jump I will jump too
君が飛び立つなら僕だって飛び立つよ
We will fall together from the buildings ledge
摩天楼からふたりで落ちて行くんだ
Never looking back at what we've done
今までの事を振り返ることはせず
We'll say it was love
僕らはそれを「愛だった」と言う
'Cause I would die for you on Skyway Avenue
だって僕は君のために「スカイウェイ・アベニュー」で死ねるから…

She said don't change your mind, let's leave this town behind
彼女は「自分を曲げないで。この街を出ていきましょう」と言った
We'll race right off the cliff, They will remember this
崖際まで走り抜けるんだ、あいつらにも忘れられない記憶になるだろう
 It all got so mundane

人生なんて退屈ばっかだけど
With you I'm back again
キミとなら乗り越えていける
Just take me by the hand We're close to the edge
手を繋いで連れて行ってくれ、崖っぷちが近くなってきた

 

Blinded by the lights

光が目を眩ますけど
Hold you through forever, won't let you go
君を抱いて決して離さない

 

'Cause if you jump I will jump too
君が飛び立つなら僕だって飛び立つよ
We will fall together from the buildings ledge
摩天楼からふたりで落ちて行くんだ
Never looking back at what we've done
今までの事を振り返ることはせず
We'll say it was love
僕らはそれを「愛だった」と言う
'Cause I would die for you on Skyway Avenue
だって僕は君のために「スカイウェイ・アベニュー」で死ねるから…

 

Where are your guts to fly?
君の飛び立つ勇気は何処へ?
Soaring through, through the night
夜が深まるに連れ高まっていく
And if you take that last step, I'll follow you
もし君が「最後の一歩」を歩むなら、僕は絶対に着いていく
Leave the ledge and fly
さあ、レッジを降りて飛ぼう
We're finally alive
これで僕らは自由になれるから

'Cause if you jump I will jump too
君が飛び立つなら僕だって飛び立つよ
We will fall together from the buildings ledge
摩天楼からふたりで落ちて行くんだ
Never looking back at what we've done
今までの事を振り返ることはせず
We'll say it was love
僕らはそれを「愛だった」と言う
'Cause I would die for you on Skyway Avenue
だって僕は君のために「スカイウェイ・アベニュー」で死ねるから!

So what's left to prove?
さあ、他になんの証明すべきものがある?
We have made it through
僕らはやり遂げたんだ

サンシャインスカイブリッジ - フロリダ州のストックフォトや画像を多数ご用意 - フロリダ州, フロリダ セントピーターズバーグ, サンシャインスカイウェイ橋  - iStock
(サンシャイン・スカイウェイ・ブリッジ。歌詞中の「Skyway Avenue」はこれ)